miércoles, 22 de enero de 2014

telefoneu a la policia, estic segrestada

     Per favor, telefoneu a la policia, estic segrestada. Em trobe enmig de dos províncies València i Alacant, em pareix que a un poble anomenat Ontinyent.
No em deixen eixir, estic tot el dia intentant-ho, SOS, SOS, ajudeu-me!!!
En queda poca energia, estic tot el dia estressada buscant una forma de sortir, he telefonat a mes de cinc persones i cap pot traurem d'ací.
Quins sentiments vos provoca estar atrapats? Comenteu.
Tot ve perquè el divendres vull anar a València a la manifestació contra el Re-Copagament.
Recolzant als centres ocupacionals i centres de dia d'Ontinyent que també aniran, doncs no hi ha manera, els autobusos adaptats estan ocupats,
-tots???,
-si tots, els de la Concepció, els de Pla, els de Navarro.
-I el tren??,
 - ja, ja, ja, si puges quatre escalons l'agafes.




No hay comentarios:

Publicar un comentario